Strony

24 października 2013

!

Piszę, bo to trochę przykre, że piszecie mi w DM na tt, że "zaniedbuję opowiadanie". 
To jest jedyne opowiadanie, które mi w miarę wychodzi i nie mam zamiaru go zaniedbywać,
 a co dopiero zostawiać. 
Nie będę wytykać palcami, kto do mnie pisze, bo nie chodzi tu o to.
Skoro się zastanawiacie, dlaczego nie dodaję dość długo postów, to się zapytajcie, a nie piszecie do mnie z pretensjami. 
Macie mojego tt, aska, więc w czym problem?
Nie oskarżajcie mnie o lenistwo...
A poza tym widzę, że niektórym osobą podobają się perypetie Elisabeth i Grega, 
więc będę to pisała dalej. 
DLA NICH.
Miałam napisać dwa słowa.
Przynajmniej, wiecie już ile to u mnie "dwa słowa".
Chcę wam jeszcze powiedzieć, że nie dodaje nic nowego, ponieważ mam karę. 
Dziennie mogę używać komputera przez 2h, więc sami rozumiecie, że wystarcza mi to tylko na odrabianie lekcji.
Gdy tylko kara mi się skończy, dodam nowy rozdział.



Przypominam, że możecie pytać mnie, np.: czego możecie spodziewać się w nowym rozdziale 
(nie ukrywam, że mam plany na kilka następnych c; ).
 


 chciałabym, żeby moja kochana @pani_Malik_xoxo
uzbroiła się w cierpliwość. 


dla jasności:
 a jeśli wam wygodniej, to email: karolina.duszak2@gmail.com

KOCHAM WAS, MISIE 

 
 
 

1 komentarz:

  1. Ja będę czekać do końca świata i jeden dzień dłużej ♥♥♥ Mam Cię w polecanych, obserwowanych, na tt i wgl wszędzie, więc czekam z niecierpliwością! Mam nadzieję, że niedługo kara Ci się skończy i dodasz nowy rozdział (no i przeczytasz u mnie nowości xd).
    Szczęścia, powodzenia i ogromnej ilości radości ♥
    ~Car

    OdpowiedzUsuń